S6, A18: Är det dags att sluta ifrågasätta? Carrie överväger utlandet efter ett förslag från Aleksandr - och ser sitt gamla liv försvinna. Miranda gillar inte Aleksandr, och Samantha ertappar sitt hembiträde i en dildoförväxling.