Standard Deviation
S1 A3: Medan Johnson ilsknar till vid anställningen av en ny kvinnlig läkare, bekymrar sig Masters över att genomförandet av deras studie i en bordell äventyrar resultaten. Haas kämpar för att få förlossa fyrlingar.