S1 A1: Möt Mark och DeAnne, grundarna av LuLaRoe - leggingsföretaget som gick från en explosiv start till en katastrof. De delar sina livsberättelser som ledde fram till grundandet av LuLaRoe. Med en potential till framgång, växer DeAnne sin lilla verksamhet till ett enormt nätverk av försäljare. Affärerna går bra och framtiden ser ljus ut. Kanske lite för ljus.