Starvation
S5, A12: Raylan (Timothy Olyphant) vill att Boyd (Walton Goggins) blir informatör i utbyte mot ett raderat straffregister och sår split inom Crowe-familjen för att alla ska vända sig emot Darryl Junior (Michael Rapaport). Ava (Joelle Carter) blir en ledare i fängelset, och därmed måltavla för konkurrerande fångar.