Six Feet Under Static
S5, A11: Davids rädsla tar över, och Keith försöker beskydda honom och pojkarna. Billy tar hand om sin syster, och Claire blir full och fjärmar sig från Ted. Rico vill prata om företaget, och George försöker hjälpa Ruth med Maya.