Stenbrott
S2 A2: Bryan Mills (Clive Standen) och ett huvudvittne i en mordutredning (gästskådespelare Alexander Draper) är ombord på ett plan som kraschar. En skadad Mills dra sig till minnes de överlevnadsknep hans pappa lärde honom för att övervinna elementen.