STHLM Blackout
S1, A2: Nyheten om Strandbergs död är ute och Arthur befinner sig i chock. Mille kommer till hans lägenhet för att frågar ut honom om vad han vet om Strandbergs död. Det får Arthur att återvända till Kanal Två, bara för att inse att polisen väntar på honom där. Nu måste Arthur och Mille fly från polisen för att själva ta reda på sanningen.