STHLM Blackout
S1, A4: När Mille och Arthur inte längre är på polisens radar fortsätter de att försöka lösa mordet på Strandberg genom att hitta ledtrådar om sabotaget mot kraftverket. Men ju närmare sanningen de kommer, desto mer inser de att de inte kan lita på någon….