Karma & Jonar Stjärnglöd
S1, A1: Karma får inte följa med sin familj ut i skogen för att leta stjärnglöd. Jonar får inte heller följa med på attacken mot Starkgården. Samtidigt är något fasansfullt på väg mot deras gårdar.