The Wire Straight and True
S3, A5: Colvin får upplysningar från Daniels styrka och lämnar ett meddelande till nästa nivå inom gatulangningen. McNulty ser Stringer Bells lagliga affärer som ett tecken att han är onåbar som måltavla inom drogbranschen.