Street Fighting 70 1/2 Camaro
S6 A5: Vid sidan av en väg hittar Thomas en Camaro 70 1/2. Efter tuffa förhandlingar med ägaren får Fired Up-teamet till slut ta med sig bilen hem till garaget.