Streets Is Watching
S2 A21: När enheten upptäcker att Stablers liv är i fara måste de vända på varje sten för alla hitta solida bevis mot Webb. Donnelly kommer med överraskande nyheter och Nova tvingas till ett drastiskt drag i syfte att skydda sin bror.