The King of Queens Strike Out
S3, A7: Det är strejkens tredje vecka, vilket har fått Doug och Deacon att känna sig deppiga. De irriterar Carrie med sina upptåg och hon föreslår att de ska tillbringa dagen ihop med Arthur.