Studie i Charlotte
S4 A13: Sherlock och Joan letar efter en mördare som använde giftiga svampar för döda en professor i botanik och en grupp studenter. När Joan störs av ljud från grannarna, upptäcker hon att grannen, Trent (Richard Kind), hyr ut sitt hem via en semestersida som riktar sig till hårt festande gäster.