Prison Break Subdivision
S2, A6: Michael och Lincoln går på husjakt i Utah för att hitta Westmorelands gömda pengar. T-Bag visar gästfrihet, Haywire dyker återigen upp, Sucre finner ett välbekant ansikte och Mahones intresse för legenden om DB Cooper leder honom närmare rymlingarna.