Sugar We're Going Down, Swinging
S2 A3: Kirt skaffar sig ett rykte. I utbyte mot en tjänst hjälper Indigo Camille att ta foton. Honeybear vidgar sina vyer. En granne dyker upp på det nya brädåkningsstället och Janay försöker hålla killarna i schack.