Suit Warehouse
S9, A11: Clark återvänder från sin resa med Jan och har med sig en espressomaskin som alla missbrukar. Pam överraskar Jim i Philidelphia. I rollerna: Jenna Fischer, Ellie Kemper, Craig Robinson, Ed Helms, John Krasinski, Rainn Wilson, m.fl. Del 11 av 23: Suit warehouse.