Summer Dress
Det är Bellys första dag som debutant, och en dag med shopping och tebjudningar får henne att undra om hon valde rätt när hon kryssade ja på Susannahs inbjudan. Men när Cam dyker upp vänder det för Belly. Hennes första sommar har bara börjat. Samtidigt har Steven sin egen sommar med romantik, och Laurel fascineras av en författarkollega.