Summer School: Chapter Two
S2 A2: Courtney är fortsatt på jakt efter ondskan i Blue Valley, och blir misstänksam när en oväntad besökare dyker upp hos familjen Dugan. Samtidigt blir Barbara och Pat bekymrade efter ett besök från en mystisk antiksamlare.