S1, A7: Skrullerna, ilskna över hur lätt Reed fick deras ras att se ut som dårar, skickar en kraftfull Skrull för att förstöra dem. Hur kan Fantastiska fyran slå en motståndare som besitter alla deras kombinerade krafter?