Survival Instincts
S3 A9: En skurkaktig agent vid namn Ray kidnappar sin flickvän Kate, så Ryan skickar ut teamet för att rädda henne. Nikita blir förvirrad när Michael skickar ut Owen på fältet med henne i stället för att själv åka dit.