Survival of the Fittest
S2, A10: Clarke och Leva kommer i kontakt med en fiende. Bellamy och Lincoln tar sig in i Mt. Weather. Murphy hjälper Jaha konfronteras med sitt förflutna. Indra ger Octavia ett erbjudande.