S6 A13: När Colin Sweeney anklagar en tv-producent för att basera en tv-show och en otrevlig karaktär på hans liv måste Diane och Cary bevisa att de kan hantera fallet, medan Alicia fokuserar på kampanjen till distriktsåklagare. Alicia tävlar också mot Frank Prady om en stor kampanjdonation.