Syster
S3 A16: Jess vilda lillasyster, Abby, kommer på besök och vänder upp och ner på loftet. Schmidt tar hjälp av Nick när han försöker ta sig in objuden på en bar mitzva. Winston ordnar en middag men tillställningen blir inte som han tänkt sig.