Luann & Sonja: Welcome to Crappie Lake Taking Care Of Business
S1, A5: Efter att ha städat rummen på motellet åker Luann och Sonja till stadens hundhem för att se vad de kan hjälpa till med. De håller också sitt löfte om att förse staden med en ny lekplats.