Tända Eldar, Elefantriket, Sensationell Acapella
S1 A3: Liz Tigelaar, skaparen av Hulus "Little Fires Everywhere", sätter sig ned med Celeste Ng, författaren av originalboken. Filmskaparen Roy Conli vid DisneyNature tar oss till Disneys djurrike för en inblick i Disneys elefantskyddsarbete. Disney Music Group's DCappella hedrar 25-års jubileet av "Janne Långben - The Movie" i en inspelning av "I 2 I".