Ash vs Evil Dead Tänt var det
S1, A7: Ash, Pablo och Kelly, nu sällskap av Fisher, anländer till överlevnadslägret mitt i kaoset och måste göra extrema åtgärder för att fly. Under tiden avslöjas mer av Rubys uppdrag.