Tarantella
S1 A11: Nick (David Giuntoli) och Hank (Russell Hornsby) är på jakt efter en dödlig hjärtekrossare som lämnar en rad döda kroppar efter sig. Samtidigt börjar Nicks växande erkännande i varelsevärlden inte bara hota hans säkerhet utan även Juliettes (Bitsie Tulloch), och det kan vara dags för honom att vidta åtgärder för att hålla henne säker. Silas Weir Mitchell, Sasha Roiz och Reggie Lee.