The Apartment
S5, A11: Det är dags för Cece att flytta in med de andra. Medan Jess hjälper henne med flytten får hon veta att hon har en dag på sig att sammanställa skolans budget. Winston får en ny partner för att slippa jobba ihop med Aly.