The Application Deterioration
Leonard Sheldon och Howard stöter på problem när de ansöker om patent på sitt evighetsgyroskop. Emily kontaktar Raj efter uppbrottet och vill träffa honom och då ger Penny, Amy och Bernadette honom kloka råd.