Naked And Afraid: Castaways The Barehanded Killer Is Back
S1, A2: Andrew och Heather försöker göra upp eld, men de enda gnistorna som skapas är från deras konflikt. Candices team återanvänder avfall för att få tag på en proteinkälla.