S 9, A 1: The Butter Shave
George får ett nytt jobb när han misstas för att vara handikappad, medan Jerry misstänker att Bania utnyttjar honom. Kramers senaste rakningsteknik går i baklås när Elaine gör slut med sin pojkvän under ett flyg över Atlanten.