The Consummation Deviation
S12 A8: Sheldon försöker bli kompis med Amys pappa. Men när Howard lurar bort pappan med sina trolleritricks har Sheldon inget annat val än att hänga med Amys mamma istället. Raj och Anu försöker sig på att vara intima.