The Big Bang Theory The Contractual Obligation Implementation
S6, A18: Tillbaka till skolbänken! Leonard, Sheldon och Howard försöker främja kvinnofrågan inom vetenskapen genom att prata med high school-tjejer om deras framtida karriärer. Raj planerar sin dejt med Lucy.