The Cottage
S1, A6: Imogen (Elisabeth Moss) smugglar Adilah (Yumna Marwan) till England för att träffa Michael (James Purefoy), i hopp om att svar äntligen ska ges. Max (Josh Charles) och Malik (Dali Benssalah) måste samarbeta och följa med som hennes enda backup.