The Decorator's Debacle
S1, A5: Victorias stingsliga vän Rory misstänker att någon försökt mörda honom och han börjar reda i händelsen tillsammans med Darby och Victoria. Undersökningen leder till att de avslöjar ett pågående, chockerande, brott.