The Fairlane Gets Fired Up
S5 A10: Medan resten av garaget fokuserar på bygget av en Ford Fairlane, har Tom bara världsrekordet på hjärnan. När Richard försöker köpa garaget äventyras hela Fired Up:s framtid.