The Fastest Year
S6 A19: Carter söker hjälp för sina sömnproblem och besöker sin förövares hustru. Lockhart söker efter en benmärgsdonator medan Hathaway och Kovac utbyter en kyss. Weaver återvänder till jobb och Greene anordnar en sista båtfärd för sin far.