The Fate of the Buried Treasure
S2 A4: Gänget kämpar mot klockan för att hitta ett sätt att göra slut på Aglaeca innan hon lyckas förgöra dem. Samtidigt vänder sig Ace till Carson i hopp om en tjänst.