S1 A6: Tripp och Simon Elder spelar poker med höga insatser. Om Nick kan få Tripp att satsa sin bästa fastighet, kommer Simon att berätta vad han vet om Nicks pappas död. Karen måste bli klar med skilsmässan från den oemotståndlige Sebastian Fleet (Eddie Cibrian).