Pretty Little Liars The Gloves Are On
S6, A13: Paniken tilltar för tjejerna när utredningen riktas mot Radley. Aria, Emily, Hanna och Spencer befinner sig på välbekant territorium när Rosewoodpolisen knackar på deras dörrar i jakt på svar.