The Griffin Equivalency
S2 A4: Rajs ego sätter alla hans vänskaper på spel när han får en uppblåst självkänsla. Efter en artikel i en tidning som gjort honom berömd gör han en katastrofal satsning på Leonards förälskelse Penny.