S1, A3: Hector Ayalas rättegång inleds. Matt Murdock kämpar mot systemet för att rädda en oskyldig. Wilson Fisks gamla affärsförbindelser börjar bli rastlösa i sitt begär att ta över den vakanta titeln som Kingpin.