The holographic excitation
S6 A5: Gänget firar Halloween i Stuarts serietidningsbutik. Howard blir upprörd när ingen längre är intresserad av hans historier om livet på rymdstationen. Leonard visar Penny sitt laboratorium och blir överraskad av hennes reaktion.