Sex and the City The Ick Factor
S6, A14: Har vi blivit romansintoleranta? Carrie undrar om hon står ut med Aleksandrs gammalmodiga romantiska gester. Charlotte och Harrys romantiska middag visar sig få oromantiska resultat.