S1, A4: Claires och Mitchells mamma dyker oväntat upp och vill ställa saker och ting till rätta efter den röra hon ställde till med på Jays och Glorias bröllop. Men hennes ursäkt tas emot med kalla handen. Senare under en middag tar det hela en ny vändning.