The Judgement of the Perilous Captive
S2 A17: Nancy har äntligen fått Everett dit hon vill. Nick tar del av upprörande nyheter från en av sina hyresgäster, Jake Cazine, om det ungdomscenter han vill öppna. Carson delar i sin tur med sig av besvärande information till Bess.