The Junkyard Crasher
S1 A4: Irish Mike tillverkar ett svärd i forngrekisk stil för Amerikas starkaste kvinna, olympiska tyngdlyftaren Sarah Robles. Sedan tillverkar Mike en enorm, flammande yxa.