The Last Time
S2 A13: Fisher & Sons utsätts för en oväntad inspektion. Ruth inser sanningen om sitt förhållande med Nikolai och säger upp sig från blomsterbutiken. Claires intervjuer på olika konstskolor går inte som hon hade hoppats.