The Life in the Light
S10, A21: Kvarlevorna av en före detta fånge och mc-gängmedlem som blev en yogainstruktör hittas efter en skogsbrand. Teamet måste navigera i båda världarna från offrets förflutna för att hitta mördaren. Booth fortsätter kämpa för att komma över sitt spelberoende och återvinna Brennans förtroende. Angela och Hodgins fattar ett stort beslut som kommer att påverka deras framtid på Jeffersonian.